micaela 13.04

Hej på er :)
Nu sitter jag här vid min brors dator, har ju en annan som jag får sitta vid nu .. men den har inte skype, och det här tangentbordet är skönt att skriva på :D
Det är väl de andra också , men aja :)
Och min bror är i Sälen med en kompis/kompisar :) Dom ska åka skidor i Lindvallen :)
jaa, jag är väl fortfarande sjuk .. eller jag vet inte om jag har feber, det känns inte så iaf :) Hoppas inte de!
För då kanske jag kan va med Alma imon !? Eller nån annan :) ♥
Saknar alla vänner .. ♥
Jag chattar med Nico på facebook :) Och Ella är typ också sjuk, men hon skulle göra mat, så hon sjkulle logga in på fb snart :)
Ni får hare så bra!


arkivbild !
Sommaren 2011 ♥

kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0