micaela 18.26 ♥

hej :)
Nu ska jag berätta liteo om dagen.
Först var jag med Alma och Molly :) I 2 timmar bara .. :/ Men jag fick inge mer för att jag skulle hem o städa ;/
Så pappa kom och hämtade mig runt halv 2 , sen när jag kom hem satt jag igång med städningen!
Först garderoben , som tog flera timmar .. :p men de var sjukt jobbigt.., haha.. jag kolla lite på datorn emellanåt, och la mig ner o typ sov. haha nejdå , men vart så trött på städning !
Sen plockade jag ihop lite på skrivbordet.
Jag ska väl "finslipa" rummet imon, haha :p
Och så ska jag nog följa med alma o typ hennes mamma o lillasyster till dollarstore :)Nå mer vet jag inte .. ? :)
Vi hittar säkert på nått mer skulle jag tro :) ♥
haha, börjar känna mig litee hemma i hennes familj o hus nu jag ;) ♥
hoppas de ä okej :p
Aja, snart ska jag mamma o pappa upp till mormor o morfar o kolla på innebandy match på tvn, (vi har inte den kanalen).
Min syster och morbror är på matchen :)
Det är IBF falun Herrar som spelar sin sista ? match..
hoppas dom vinner så dom går vidare då ! :)
nu vart det eett långt inlägg...
arkivbild.
Kram :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0