sjuk :/ ♥

har känt mig krasslig sen typ igår, och nyss va jag med mamma på jobbet på relaxen. Men jag kände att jag inte orkade vara kvar där o hjälpa till .. :/
Så pappa åkte och hämtade mig, sen när vi kom hem tog han tempern på mig, och de visade sig att jag har 39.0 i feber :// så jag tog en alvedon .. , jag hostar och har lite ont i halsen också.. Och nu sitter jag här och kollar på en film (serie) på youtube. Den heter "Älska mig".
Jag hoppas att jag blir frisk snart!!
Jag vill inte va sjuk hela påsklovet juu :(
vill va med kompisar, och va i backen de sista dagarna :'(
blää! :((((
aja, nu ska jag kolla på "Älska mig"
Kram ;* ♥
steeek..♥

Kommentarer
Postat av: tova

tack! :)



puss mickis ♥♥

2012-04-08 @ 19:51:24
URL: http://skidtjej.devote.se/
Postat av: mickis :pp

Tova : vaddå tack ? ;)



puss på dig åxå! ♥

2012-04-09 @ 09:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0