Linn 15.50 ♥

nu har jag spelat matchen, gick inge bra-.-
men vi var åtta ute spelare, hade en målis osm aldrig hade stått förut och vi spelade mot serieledarna så ..
vi förlorade med typ 21-2 men vi kämpade oss igenom hela matchen och gav inte upp !
jag gjorde ett mål och en assist


efter matchen lämnade vi av anna på tåget för hon ska t mormor och morfar
vi hade mycket tid innan så vi åkte till Dollar store
och då fick jag avsminknings servetter, sportlunch, hårnålar och lösgodis för 30 spän med mig hem !
så nu ska jag käka lite godis och packa :)




snart drar jag iväg till Tilda på kalas ( övernattning) så blir inge bloggning ikväll
eller snart och snart klockan 6 börjar det !


mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0