Linn 19.27

hej hej !
idag vare friluftsdag så jag åkte slalom med ida cornelia och maja

det var kul ! <3

jag och anna skulle lämna kakor som vi hade sålt för fotbollen hos våra grannar
och då åkte jag och anna spark och jag hållde i glimma hon sprang lite före !
men då välte vi sparken och jag landade med svanskotan på isen och det gjorde så jävla ont så jag bara skrek och skrek
då råkade jag tappa glimma och hon stack
anna sprang efter henne in i skogen
och jag kom haltande efter kunde typ inte gå

när jag kom in kanske 100 m i skogen så  såg jag glimma
då gick jag fram till henne och då såg jag något lurvigt ligga där på marken
jag trodde det vars en hund eller en varg för den var grå och JÄÄTTE lurvig
ryggraden och magsäcken och blog låg typ en meter bort och det var bara ett huvud kvar och jag såg öron såna som hundar och vargar har
så anna ringde pappa och han var påväg
sen kom Kevin och mevin som hade hört mig skrika
och dom tyckte åxå att det var skit äckligt !
sen kom pappa och han vände på huvudet med skorna och det var ett rådjur !
men det var as äckligt !

och då ringde pappa en jägare typ och frågade
och då var det inte en varg som hade ätit upp den för vargar lämnar bara käken och tassarna kvar
så det hade dött av sig själv sen hade typ en räv ätit upp deet !

fatta hur äckligt !?!?!?!?!

nu blev det väldigt långt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0