Linn 19.53 ♥

nu kommer inlägget om mig !


jag heter Linn Sofia Martinsson
jag bor i en liten by utanför Falun
jag är 11 år och fyller 12 den 22 Augusti
jag spelar innebandy & fotboll


det är typ de ni behöver veta nu
och min vardag m.m. kommer ni ju få veta i bloggen :)

mickis kommer skriva åxå

Andledningen till att jag ville ha en ny blogg var därför att jag var så trött på min andra ..
och då fixade jag och mickis en(Y)

men nu ska jag ta något att äta och sen titta på familjen annorlunda ♥

och jag kan inte fixa med bloggen här pga att designadinblogg har fått virus så dom har stängt ner den sidan ett litet tag


hejdå kära läsare :)

jag för typ as länge sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0