mickis 18.55.

hejhej !
första inlägget för mig här på bloggen då :)
Ja som sagt då ..
Jag heter Micaela Eklund, även kallad mickis av dom flesta. Jag är 12år, och går alltså i 6an.
Det jag gör på fritiden nu är väl bara att va med kompisar, slalombacken & hurtgympa på måndagar.
som linn skrev så ska vi va snart & fixa till bloggen ! :)
perffaa de haha :) <3
Imorgon har vi studiedag. och då ska jag anagligen åka i backen :)
Jag vet inte vad linn ska göra ? ;)
får se om jag ska åka med dom jag hade tänkt .. elr om jag frågar nån annan, typ Linn maybe ?! :D

Idag är det ju alla hjärtans dag ! <3
och jag är singel </3
har inge mer o skriva om .. men jag bjuder på en bild :)
har inga nya bilder på mig på denhär datorn .. så det får bli skolfotot för den här terminen, så ni vet hur jag ser ut iaf.
inte så nöjd.
ps, jag älskar dig linn <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0