LÄÄÄÄNNGEEEE SEEEEN!

Hejsan svejsan !

Nu var det ju ett tag sen och jag Mickis bloggade , men jag har ju bloggat på min men har helt enkelt tappat lusten.

Mycket händer under dom här månaderna som vi inte bloggat på. Vet faktist inte hur länge sen det var som vi bloggade.
Tex så i Lördags gjorde jag illa nacken, fick åka till akuten. Har muskelskador.

Men jag vill nog blogga här, iallafall ett litet tag.
På Fredag är det skolavslutning och det kommer ju bli mindre på sommaren. Men det är inte heller många som sitter inne och läser bloggar när det är stekhett ute.

Ska kika lite på bloggen och på massa kläder,så kanske jag bloggar mer ikväll ! 
Ses ! 

snygging !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0