halv studiedag igen ;) . / Micaela ♥ 12.14

hejhej, nu äre onsdag o vi har halv studiedag igen, de hade vi förra onsdan åxå :) men de är för nån skolgrejsemoj ska komma o förbättre nå saker tror jag ..!?
aja, men i skolan hade vi två lektioner , först matte/sv/so , sen slöjd :) och sen mat. sen slutade vi (Y)
jag kom nyss hem, de spöregnar .. och jag cyklade :/
Och idag på syslöjden så vart jag klar med min " klänning" elr ja, de är typ som en kort klänning elr va man ska kalla de ;p haha ..
men jag blev nöjd iaf! ♥
Kaaaanske kommer en bild på den sen? ;)
föresten, efter skolan träffade vi vår älskade Ronja ♥
så sjukt söt hon är, <3
vi saknar dig hela tin , ♥
kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0