Linn 17.59

hej på er !

jo jag ahr inte bloggat på länge men jag tycker inte deet är kul at blogga på två olika bloggar !
och mickis bloggar ju så wtf !

jag behöver ju uppd. på min blogg ?
det är ju bättre om jag bloggar på min och mickis bloggar på den här och jag inlägg ibland här än att jag skiter i min blogg och båda bloggar här !

jag har ju inget vettigt att skriva för det är ju inte roligt om man kopierar !
för då kan man ju bara skriva på en blogg ?
och om jag skriver lika här som på min och mickis uppd. här så väljer ju läsarna att titta här för då äre ju som om man ser både min blogg och min och mickis blogg här ?
och då tappar jag besökare !


sötnosarna ! Ronja <-- lovis    och maja -->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0