Micaela 16.36 ♥

hejhej.
nu äre sommartid :)
DAGEN -
jag vaknade runt 8 typ .. och började smsa med alma ;) sen ringde hon mig, och vi bestämde att vi skulle fixa matsäck och fixa iordning alla våra skidkläder o så ;) och sen gick jag till hon och vi hoppade studsmatta ! jag gick runt 9.15 :)
sen var jag där till typ 11, sen gick jag hem och satt på mig skidkläderna och sen skjutsade mamma mig o alma till backen :) och i backen åkte vi med Nico Maja och Emanuel :)
det var kul ♥
och sen åkte vi hem runt halv 4 , iaf jag o alma :) hennes pappa hämtade oss,
och när jag kom hem dushade jag , och nu sitter jag här :)
jag ska snart klä på mig, och gå och göra våfflor ! för det är VÅFFELDAGEN idag :) sen gå ut o njuta i solen :* ♥
ps, almas mamma fyller år idag :) så grattis!! även om du inte läser dehär .. ;p ♥
kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0