micaela 19.53 ♥

hejhej!
Idag var jag i skolan, ellerja, inte hela dan.. mamma fick lov att komma o hämta mig , jag fick migrän :( fett jobbigt..
men de var planerat att jag skulle till kupolen med mormor o morbror eftrer skolan, och jag hann bli bra tills de;)
så jag mormor, morbror o fanny åkte dit  :)
lägger upp bilder på vad jag har fått av morbror idag !
jättenöjd :D ♥
nu sitter jag iaf hemma hos mormor, mamma fanny o fredrik åxå, dom kollar på IBF falun när dom spelar innebandy på tvn :)



I ♥ NY tröja, newyorker.


tröja. newyorker♥


tröja. kapphal


Linne, kapphal


skosnören. newyorker ♥


t-shirt kapphal.


suddig bild.. men en bok (cirkeln) bokia trorja.


goodis ! :D


haha ;)

jag är iaf jättenöjd med grejerna.
fått allt av morbror rolf ! :D

kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0