micaela 22.10 ♥

hejhej :)
idag var jag med mormor o morbror på svenska skidspelen i falun! de gick inte så bra för svenskarna direkt .. :/
vi åt på lugnet åxåå ;) hamburgare o strips ;) g o t t d e t  ! :D
sen när skidspelen var slut för dagen, så åkte vi till ica maxi och handlade , jag fick ett par solglasögon ( snygga!! ) och godis :)
sen när vi åkte hem från falun så skjutsade dom hem mig först, så jag kunde byta lite kläder, sen åkte vi till mammas jobb, RELAXEN i bäverhyddan, vid slalombacken ;)
Då var jag med mamma på jobbet, tog betalt o sånt :) sen på slutet städade vi o så .. ! vi stängde 8 , men vi kom därifrån typ 9, efterssom vi fick lov o städa ;)
de var kul att va med henne ! :D ♥
imon blire nog backen med maya, sofia n , kristin, och kaanske sofia o , vetinte de än .. ;)
nu ska jag bara chilla, sen gå o lägga mig :)
nu vart de ett rätt långt inlägg åxå ? ;p
ska man va fin på julafton så ska man ;) ♥
söta lilleman ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0